آنچه باید در مورد سکس با باسن زن بدانید


آنال سکس نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی استفاده می‌شود. سکس مقعدی میان یک زن و مرد، عبارت است از انجام عمل جنسی(سکس) توسط دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد.

آنچه باید در مورد سکس با سوراخ باسن زن بدانید

آنچه باید در مورد سکس با سوراخ باسن زن بدانید

آنال سکس نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی استفاده می‌شود. سکس مقعدی میان یک زن و مرد، عبارت است از انجام عمل جنسی(سکس) توسط دخول کیر به سوراخ باسن.

 

لذت بخش بودن سکس از طریق سوراخ به علت وجود میزان زیاد پایانه‌های عصبی در بخش باسن است. در مردان رابطه مقعدی همچنین باعث تهیج و تحریک پروستات (عضوی که در مرحله اوج تحریک جنسی، احساس لذت را کنترل و میسر می‌سازد) می‌گردد.
اما از طرف دیگر به دلیل وجود پایانه‌های عصبی بسیار، ممکن است که در صورت کم توجهی و یا عدم آگاهی هر یک ازشرکای جنسی، درد زیادی در اولین تجربه آنال سکس تجربه شود و خوشی یا لذت نزدیکی فروکش کند. ممکن است چنین تجربه‌ای باعث شود که بسیاری از این نوع آمیزش چشم پوشی کنند.

در کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای فارسی‌ و دری زبان همچون تاجیکستان، افغانستان و ایران، آمار علمی قابل ارجاعی وجود ندارد و با توجه به نوع نگرش فرهنگی موجود نمی‌توان تحقیق علمی جامعی در این زمینه به عمل آورد. اما با توجه به جایگاه و بینش افراد نسبت به موضوعاتی مانند پرده بکارت و همچنین وجود محدودیت‌های اجتماعی و مذهبی و همچنین عدم پذیرش نزدیکی بین دخترهای جوان و پسرهای جوان پیش از ازدواج در بین بسیاری از قشر مذهبی جامعه، احتمال آن داده می‌شود که رویکرد به آمیزش مقعدی چه در رابطه (دختر– پسر) و چه در رابطه (پسر– پسر) در ابتدای بلوغ جنسی و گذار به مرحله سن بلوغ و شکل گیری هویت جنسی، به عنوان شکلی از پاسخگویی به کنجکاوی‌های جنسی و رشد شکل شخصیت جنسیتی آنان بیشتر مورد توجه این گروه سنی باشد.

به خصوص در بین زنان جوان به دلیل توجه به حفظ پرده بکارت ممکن است که دختران پیش از ازدواج بیشتر به چنین شیوه‌ای روی آورند. که این امر در صورت عملکرد نادرست خطر انتقال بیماریهای آمیزشی از جمله ایدز را مانند مردان همجنسگرا در بین زنان جوان به یک میزان بالا می‌برد.

در صورت رعایت نکردن روش‌های درست، سکس از طریق سوراخ باسن می‌تواند یکی از راه‌های شیوع بیماری‌های جنسی مانند ایدز باشد. چرا که در این روش سکس، احتمال خراش و در نتیجه انتقال خون میان دو فرد بالا می‌باشد. ضمناً در مورد زیاده روی در این روش ممکن است به عضلات بندآر (اسفنکتر) صدمه وارد شود که در سنین کهولت باعث عدم کنترل مدفوع خواهد شد به صورت خلاصه امکان بروز موارد زیر وجود دارد:

  1. احتمال بروز خونریزی‌های کم یا زیاد در کانال مقعد و افزایش احتمال بیماری‌های عفونی
  2. بروز مشکلات در گیرنده‌های احساسی موجود در کانال باسن.
  3. عوارض فیزیکی ناشی از رابطه جنسی مقعدی در دراز مدت.
  4. درد شدید.
  5. احتمال ابتلا به بعضی از بیماری‌ها از جمله ایدز.
  6. در صورت عدم دقت زوجین در نحوه آمیزش، امکان شکستن کیر یا پارگی در سوراخ باسن زن وجود دارد.

1 نظر برای “آنچه باید در مورد سکس با باسن زن بدانید

بیان دیدگاه